суббота, 19 сентября 2015
я просто выскажусь, окей?Мне не нравится, что трайбл в СНГ превращается в дойную корову. 5 лет назад это был никому неизвестный стиль, людей и студии можно было пересчитать по пальцам, и ты всех и каждого знал в лицо и по именам. Мы танцевали, потому что нам нравилось танцевать, мы собирали крохи информации о стиле, делились редкими нашкрябаными по углам ссылками на обучающие видео, сталекрили каждую статью и видяшку о Рейчел Брайс и ФЧБД и кичились своей сплоченностью, взаимоподдержкой и сестринством. Сейчас это все еще никому неизвестный стиль, но очень популярный в узких кругах. Я уже не знаю всех в лицо и по именам. Но даже те, кого я знаю, один за одним теряют мое уважение: одни потому что намеренно не дают своим ученикам качественную информацию для того, чтобы те не уходили из студии и чувствовали, что им "еще учиться и учиться", не осознавая, что их не научат тут тому, что они ищут; другие потому что говорят студентам "да, я была на очень крутом мастерклассе, там было прикольно и интересно, но я вам ничего не расскажу, а если кто-то хочет - платите мне деньги, я перескажу вам все, что запомнила через испорченный телефон на своем в 4 раза короче по времени мастерклассе"; третьи потому что считают, что они слишком круты чтобы у кого-то учиться, и что это все должны хотеть учиться у них; четвертые потому что возомнили себя авторитетом и Матерью-Всея-АТС и ходят поучительно указывают другим, как им нужно танцевать, как собирать костюм, и как вести свою студию, шестые потому что говорят: "Вы знаете, у меня такой опыт охуенный, и я не буду им просто так делиться, так что если вы хотите, чтобы я дала вам совет - заплатите мне за него деньги"; седьмые потому что упрекают учеников в том, что те недостаточно выкладываются на тренировках и да как они вообще смеют не ходить дополнительно помимо трайбл фьюжна еще на йогу, стрейчинг и классическую хореографию. Короче, я подустала видеть, как из этой сферы стали тянуть бабло изо всех возможных дыр. Года два назад всех повально бомбило "А вы не задумывались, какие дорогие у нас в трайбле цены на мастер-классы?!" (для справки: мк по трайблу обычно раза в 3 дороже, чем мк, скажем, по контемпу от танцора такого же уровня), месяца три весь вконтакт гудел возмущением "нельзяжетак!" - а спустя два года - имеем дойную корову.
Опять же - я не против того, чтобы любимое дело, искусство, приносило прибыль и поддерживало артиста финансово. Но мне очень неприятно, какой путь выбрали наши артисты для этой цели. ИМХО, в искусстве подобного нужно достигать офигенным уровнем мастерства, чтобы к тебе приходили со словами "shut up and take my money!", а не становиться в позу и превращать что-то красивое, что-то, причастностью к чему можно было гордиться, - в "прибыльную сферу бизнеса" с грызней, рекламными войнами, конкуренцией и поборами.
@темы:
tribal
А є ще ті, хто тобі подобаються на українській-російській сцені? Я вже давно забила на тренування, бо стало нудно в один момент, але за стилем трохи слідкую. Цікава думка того, хто перебуває в тій сфері)
Булаш з Харкова теж має дуже гарні постановки. Не скажу, що мені все їнє подобається, але є в них речі, які дуже приємно дивитись, і костюми в них завжди наче елегентні, і в спілкуванні вони приємні дуже.
Drakaris зі Львова - це дівчата, яких я вперше побачила минулого року, і вони мені сподобавлись в тому плані, що вони були наче ковток свіжого повітря. За ці роки я вже знала більшість наших виконавців, і все було якось знайоме вже... ми всі ходимо на одні мастеркласи, читаємо ті самі статті, дивимось ті самі відео, вчимося в тих самих людей... А Drakaris були наче інакші. Наче вони мають за взірець когось іншого. Це було цікаво. Цього року ми їздили до них на вечірку і спілкувались, вони дуже приємні дівчата. Може вони не дуже відомі, може деколи вони виглядають наче невпевнено, але мені подобається в них оця інакшість, я сподіваюсь, що вони збережуть це відчуття і вирастуть в плані техніки, і тоді вони будут просто чарівні.
Кіра Лєбєдєва теж гарно танцює, але якось я не стежу за її творчістю. Гарно, але не чіпляє так, щоб дуже сильно.
Раніше мені подобалась Гурова, але останнім часом в її стилі забагато впливу інших стилей танцю, а я не дуже люблю, коли цей вплив стає надто помітним, настільки, що він виглядає не просто додатковим елементом до трайблу, а витісняє трайбл як такий. Я розумію, що вона в пошуку власного стилю - і це дуже добре, але якось просто не моє це вже.
З Російських виконавців перш за все назову Трайбл Мафію. Це люди, в яких я навчаюсь, до яких йду за порадою, за якими спостерігаю, яких слухаю - тому що мені подобається те, що вони роблять. Деколи я все ж таки фільтрую інформацію, і щось мені може не зовсім підходить, але все одно дуже багато корисного я в них взяла. Їх АТС мені подобаєтсья навіть більше за ФЧБД. минулого грудня в нас було 24 години інтенсиву з Дьоміною та Малітовською, де вони розповіли про свій підход до АТС, який пояснює певні особливості, і мені цей підход дуже подобається, дуже підходить, він дає відповідь на дуже багато питань, він навіть вчить самостійно шукати відповіді на питання, які виникають час від часу. Поліна Шандаріна та Еля Гарібова теж мені дуже подобаються. Вони також викладають в Трайбл Мафії.
Окрім Мафії в Росії ще мені подобається Dragonfly Tribe. В них і АТС гарний, і фьюжн.
Ну, і так є ще може декілька людей, але таких, щоб одразу згадати - то не згадаю, поки не побачу знов.
Аліса Гурова мені подобається періодами: от зараз в неї в танцях є щось із Індії - подобається, а рік тому було із сучасної хореографії - не дуже.
Дракаріс зараз гляну)
Катя Дьоміна колись проводила одне заняття в студії MinaFo. Від неї почерпнула ідею, яка важлива для всії танців - треба танцювати музику, бо повторювати одинаково рухи всі можуть.
До речі, ви до Львова на цих вихідних не збираєтесь на "Трайбл Осінь"?
Таш - це саме той стиль, що я люблю. Темний, готичний... Я це обожнюю. Сінцова мені зараз не подобається тому що в неї забагато театралізованості стало. Що занадто - те недобре, як на мене.